Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2011. október 19., szerda

Almás kocka



Hozzávalók:
40 dkg rétesliszt
20 dkg cukor
2 db tojás
9 ek. olaj
1/2 cs. sütőpor
1 cs. vaníliás cukor
kb. 1 dl víz (annyi, hogy piskóta szerű masszát kapjunk)
Töltelékhez:
1 kg alma
10 dkg cukor
fahéj (én mézeskalács fűszerkeveréket használok)
Elkészítés:
A tésztához való összetevőket egy tálba tesszük, és jól kikeverjük. Az így kapott massza kétharmad részét egy kikent-lisztezett tepsibe öntjük. Az almát vékony szeletekre vágjuk, összekeverjük a cukorral és a fűszerrel, és rápakoljuk a tepsiben lévő tésztára. Rákanalazzuk a maradék tésztát, és előmelegített sütőben megsütjük. Ha megsült, kockákra vágjuk és megszórjuk porcukorral.


Az almás édességek nálunk mindig nagyon bejönnek, elsősorban a férjem rajong értük. Amikor csak tehetem, készítek is neki valami finomat. Bár meg kell mondanom, hiába vagyunk almatermesztő vidék, elég drága nálunk ez a gyümölcs:-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése