2011. október 20., csütörtök

Hawai saláta


Hozzávalók:
1 dbz kukoricakonzerv
1 dbz ananász konzerv
10 dkg sonka
1 kis tubus majonéz
2 pohár tejföl
pici só
kevés cukor

Elkészítés:
A konzerveket felbontom és lecsöpögtetem, a levükre nem lesz szükség. Ha az ananász körcikkes, akkor összevagdalom kockákra. A sonkát felcsíkozom. Elkészítem az alapot. Ehhez egy tálba beleöntöm a tejfölt, a majonézt, a sót és a cukrot és jól kikavarom. Mint mindent, ezt is érdemes megkóstolni, hogy az ízek harmonikusak legyenek. Ezután jöhet bele a sonka, a kukorica és az ananász. Összekeverem, és mehet a hűtőbe pár órára.


Nagyon egyszerű, gyors és egyáltalán nem költséges saláta. Bevallom őszintén, az ötletét egy pizza szórólapról kölcsönöztem:-) Bence előszeretettel olvasgatja ezeket a kínálatokat, aztán engem bombáz, hogy legközelebb mi mindent rendeljünk. Ám ha megnézel egy ilyen ajánlatot, láthatod, hogy elég csillagászati összeget kérnek egy-egy adag salátáért. Így inkább megnéztem, miből állították össze, és az ár töredékéért elkészítettem itthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése