Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2011. október 18., kedd

Karfiolos csirke


Hozzávalók:
4 darab csirkecomb kettévágva
1 közepes fej karfiol
2 pohár tejföl
20 dkg sajt reszelve
1 db tojás
ételízesítő
csirkéhez való fűszersó
pici olaj
A karfiolt rózsáira szedem, megmosom és jól lecsepegtetem. Egy tepsit olajjal vékonyan kikenek, és a befűszerezett húsdarabokat elrendezem benne úgy, hogy jusson hely a karfiolnak is. A zöldséget megszórom egy kis ételízesítővel. A tejfölben elkeverek egy kis ételízesítőt és őrölt borsot, valamint a tojást. Ezzel a keverékkel bevonom a karfiolt és a csirkét. Öntök alá egy kevés vizet, letakarom fóliával, és bedugom a sütőbe. Kell neki letakarva azért majdnem egy óra, hogy a hús is megpuhuljon. Leveszem a fóliát, megszórom a reszelt sajttal és visszadugom a melegbe, hogy a sajt ráolvadjon, és ha van még alatta egy kis folyadék, az is elpárologhasson.

Kitűnő egytálétel, de ha valakinél nagy étvágyú a család, vagy váratlanul betoppan még egy vendég, lehet sütni mellé pár szem krumplit is olajban. Nem rontja el az összhatást.
Ezt bizton állíthatom, hiszen Bence fiam, mint szerintem minden kiskamasz vagy gyerek rajong a sült krumpliért, így én néha sütök mellé pár gerezdet. Persze a karfiolt sem veti meg, bár amikor először készítettem ezt az ételt úgy, hogy Ő is itthon volt, azt hittem, nem sok mindent eszik majd belőle. Tévedtem. Az egyik nagy kedvence lett ez a karfiolos csirke:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése