2011. október 26., szerda

Sajtos-köményes muffin


Hozzávalók:
24 dkg finomliszt
1 db tojás
9 dkg reszelt sajt
1,7 dl tej
1 tk. só
1 ek. sütőpor
1 ek. mustár
1 ek. kömény
5 dkg olvasztott margarin


A hozzávalókat egy tálba kimérem, majd fakanállal óvatosan összekavarom. Sok helyen olvasom, hogy külön-külön adagolják az összetevőket, nekem azonban most is bejött az a módszer, hogy mindent egy tálba dolgoztam ki. A muffin formát kikentem margarinnal, és belekanalaztam a masszát, ami elég sűrű, de olyannak kell lennie. Előmelegített sütőben 25 perc alatt sütöttem készre.
Évek óta sütök muffinokat, de eddig csak az édes változatok voltak toppon nálunk. Ezt a receptet a no-saltyn találtam, köszönet érte ez úton is Petrának:-))Bár én kihagytam belőle az ott bejegyzett dijoni mustárt, ami még pluszba jönne a masszához, és a köményt sem egészben tettem bele, de nekünk nagyon bejött a kész mű. Megváltoztatta a muffinokról eddig alkotott nézeteimet!:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése