Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2011. november 17., csütörtök

....


Valahogy olyan furcsán ébredtem ma reggel. Korán is keltünk Bence kirándulása miatt, de éreztem, nem ez az, ami mássá teszi a napot. Ma van a születésnapom, nem csinálok belőle titkot, a negyvenediket töltöttem be délelőtt. Nem zavar, a barátnőm most legalább visszaadhatja azt a sok cikizést, amit tőlem kapott, amióta átlépett pár éve ezen a kapun:-)) De valahogy mégis másképpen néztem a tükörbe fésülködés közben. Valahogy egy érettebb arc köszönt vissza annál, mint ami elbúcsúzott este a fogmosáskor. Hiába no, mennek az évek, lehet, hogy az ember kicsit érzelgősebbé is válik? Ráncokat még nem nagyon fedeztem fel magamon, de talán nem véletlenül használom ugyanazt a méregdrága arckrémet már évek óta érzékeny bőrömre:-)
A fiúk reggel kedvesen köszöntöttek, és a facebookon sem győztem, győzök válaszolni a jókívánságokra. Nagyon köszönöm mindenkinek!
Van még egy dolog, ami fontossá és különösen széppé teszi ezt a napot. Októberben volt húsz éve, hogy megismerkedtünk a férjemmel, tehát mivel negyven éves vagyok, így ma elmondhatom, hogy pont annyit éltem nélküle, mint amennyit vele! Gyönyörű húsz év volt, és ezt nagyon komolyan mondom. S ha kérni lehet valamit ilyenkor a jó Istentől, még jól jönne egy triplázás együtt:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése