Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2011. november 29., kedd

.....




Ma délután megsütöttem az évad első mézeskalácsát. Az igaz, hogy csak fél adagot, de ez még nem a karácsonyi mennyiség, csak Bencének szeretnék adventi tálat készíteni belőle. Semmi extra. Huszonnégy mézeskalács szivet cukormázzal beszámozok, egy szép kis tálba elrendezem, és a gyerkőcöm majd minden nap kivesz (kieszi:-)) az aktuális darabot belőle.
Nagyon hamar elkészültem a mézessel, egy óra sem kellett a gyúráshoz és sütéshez. Ezért szeretem elsősorban ezt a receptet, mert nem kell félbehagyni a munkát, nem kell órákra pihentetni a tésztát. Összeállítom, nyújtom, szaggatom és már sütöm is. A fél adagból lett harminc nagyobb szív, és 15 kicsike csillag. A csillagok elképzelésem szerint a holnapi tízórais csomagba kerültek volna, de ahogy hallom a teáscsésze csörgését odakintről, lehet, hogy a tányérka is kiürült már:-)
Mindenképpen megerősített a mézzel kapcsolatos hitemben az, hogy virágmézből könnyebb összeállítani mint akácból a tésztát. Az akác nekem nagyon ragadt tavaly, most pedig a vegyes virágméz pillanatok alatt összeállít a többi hozzávalóval.

2 megjegyzés:

  1. Köszike:-) Szerintem a mézeskalács alapból hozzá tartozik az ünnep hangulatához:-)

    VálaszTörlés