2012. január 8., vasárnap

....



Tegnap végre láttunk egy kis havat. Örültem neki, mikor reggel arra ébredtünk, hogy szállingózik. De nem tartott sokáig, mára már csak a háztetőkön fehérlik valami. Bár talán lesz még egy kis utánpótlás...A napok mennek sorban egymás után. Mióta véget értek az ünnepek, megint minden a régi. Mosok-főzök-takarítok, gyereket nevelek, szeretgetek, persze mindezt karöltve imádott férjecskémmel:-)
Aki még alszik, mikor ezeket a sorokat írom. Tegnap reggel jött haza a melóból, napközben csak két órát aludt, így most hagyom pihenni. Bence elment suliba, csend van a házban. Nár bekészítettem a kávét, összeállítottam a melegszendvicsnek valót. Ha ébred, majd csak gyorsan bekapcsolom a gépeket. Milyen jó is a modern konyha:-))
Tegnap délután sütöttem egy kenyérsütős kalácsot. Szép lett, és még finom is:-) Összetördeltem két megmaradt kisebb télapót, vagdaltam össze pár szem aszalt sárgabarackot, mazsolát, és amikor sípolt a gép, beleöntöttem azt is a tartályba. Bence azt vacsizott tejjel, és ma is azt vitt tízóraira ivójoghurttal.
Ebédre a tegnapról megmaradt zöldségleves mellé kelkáposzta főzeléket eszünk majd pirított csirkemájjal. Illetve Bencének sütök majd egy-két vagdaltat, mert nem szereti a csirkemájat. (most éppen nem, de egy rövid időn át rántva megette)
Tegnap zacskóban sütöttem pácolt malaccombot. Egy darab még megmaradt a szilveszterre tervezettből, azt kentem be egy fokhagymás -ketchupos mázzal. A sütőzacsival azonban nem vagyok elégedett! Nem az a fajta van most itthon, amit venni szoktam, de nem is várom meg, hogy elfogyjon, veszek másikat ha lemegyünk a boltba. Szerintem vékony, vagy nem is igazán tudom mi a gond vele, de kétszer sütöttem már benne, és mind a kétszer feketére égett a tepsi alja, holott tisztának kellett volna maradnia, legalábbis eddig soha nem volt ilyen problémám. Pénteken vendégek jönnek, a férjem születésnapját ünnepeljük (ami vasárnap lesz hivatalosan:-))és zacskóban sült csirkét és zöldségeket szeretnék készíteni. Torta helyett pedig a karácsonykor elmaradt mézes krémest kérte a drágám. Legyen meg a kívánsága! Majd szerdán elkészítem, hogy jól megpuhuljon, és szépen szeletelhető legyen. Persze azért vasárnap délben csak meglepem majd egy pici tortácskával is:-)))...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése