Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2012. január 8., vasárnap

....



Tegnap végre láttunk egy kis havat. Örültem neki, mikor reggel arra ébredtünk, hogy szállingózik. De nem tartott sokáig, mára már csak a háztetőkön fehérlik valami. Bár talán lesz még egy kis utánpótlás...A napok mennek sorban egymás után. Mióta véget értek az ünnepek, megint minden a régi. Mosok-főzök-takarítok, gyereket nevelek, szeretgetek, persze mindezt karöltve imádott férjecskémmel:-)
Aki még alszik, mikor ezeket a sorokat írom. Tegnap reggel jött haza a melóból, napközben csak két órát aludt, így most hagyom pihenni. Bence elment suliba, csend van a házban. Nár bekészítettem a kávét, összeállítottam a melegszendvicsnek valót. Ha ébred, majd csak gyorsan bekapcsolom a gépeket. Milyen jó is a modern konyha:-))
Tegnap délután sütöttem egy kenyérsütős kalácsot. Szép lett, és még finom is:-) Összetördeltem két megmaradt kisebb télapót, vagdaltam össze pár szem aszalt sárgabarackot, mazsolát, és amikor sípolt a gép, beleöntöttem azt is a tartályba. Bence azt vacsizott tejjel, és ma is azt vitt tízóraira ivójoghurttal.
Ebédre a tegnapról megmaradt zöldségleves mellé kelkáposzta főzeléket eszünk majd pirított csirkemájjal. Illetve Bencének sütök majd egy-két vagdaltat, mert nem szereti a csirkemájat. (most éppen nem, de egy rövid időn át rántva megette)
Tegnap zacskóban sütöttem pácolt malaccombot. Egy darab még megmaradt a szilveszterre tervezettből, azt kentem be egy fokhagymás -ketchupos mázzal. A sütőzacsival azonban nem vagyok elégedett! Nem az a fajta van most itthon, amit venni szoktam, de nem is várom meg, hogy elfogyjon, veszek másikat ha lemegyünk a boltba. Szerintem vékony, vagy nem is igazán tudom mi a gond vele, de kétszer sütöttem már benne, és mind a kétszer feketére égett a tepsi alja, holott tisztának kellett volna maradnia, legalábbis eddig soha nem volt ilyen problémám. Pénteken vendégek jönnek, a férjem születésnapját ünnepeljük (ami vasárnap lesz hivatalosan:-))és zacskóban sült csirkét és zöldségeket szeretnék készíteni. Torta helyett pedig a karácsonykor elmaradt mézes krémest kérte a drágám. Legyen meg a kívánsága! Majd szerdán elkészítem, hogy jól megpuhuljon, és szépen szeletelhető legyen. Persze azért vasárnap délben csak meglepem majd egy pici tortácskával is:-)))...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése