2012. március 4., vasárnap

Bence salátája


Hozzávalók:
1 dbz kukorica konzerv
1 db csemege uborka
egy darabka csirkemell filé (ha van)
1 ek. petrezselyemzöld
2 pohár tejföl
2 ek. majonéz
pici mustár
pici cukor
1/2 fej lila hagyma
Elkészítés:
A mártás hozzávalóit egy tálba kikeverjük, hozzáadjuk a cukrot, a mustár is. A csirkemell kockákat kevés olajon megpirítjuk, és a kukoricával együtt a mártásba tesszük. A hagymát és az uborkát apróra kockázzuk, úgy megy a salátába. Jól átkeverjük, megszórjuk vágott petrezselyemmel, és egy órára hűtőbe tesszük pihenni.



A mai rántott csirkés ebédhez Bence mindenképpen szeretett volna valami "extrát". Rábíztam a dolgot. Annyi segítséget adtam, hogy minek után éppen filéztem a csirkemellet, a leeső kis részeket felkockáztam és kisütöttem neki. Jó ízű kis salátát készített a drága gyermekem:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése