2012. április 24., kedd

...

Gyorsan szaladnak a napok egymás után. Észre sem vesszük, és már itt a május. Remélem egy egyenletes, jó idővel érkezik a szerelem legszebb hónapja:)
Bence ma egy hete  lázasan jött haza az iskolából, fájt a torka, feje, keze, lába. Lementünk az orvoshoz, kapott gyógyszereket, cseppet, fájdalomcsillapítót. Teázás és fekvés volt elrendelve, amit úgy ahogy be is tartott. Na persze nehéz lekötözni egy 12 éves kis fickót. Ha a gyógyszerektől megszűnt a láz, akkor már rögtön úgy gondolta, felgyógyult, De meggyőztem én is, és a vissza-visszatérő fejfájás, szédülés, hogy nincs még minden rendben. Mára viszont szerencsére már nincs semmi tünete. Holnap még itthon lesz, csütörtöktől pedig irány a suli...két napra:-) Ha lázas volt, akkor rendszerint mellette ültem az ágyon. Olyankor elővettem a készülő  gobelinemet, korábban pedig varrtam egy farmer telefontokot. Bár a kép még nincsen készen, azért megmutatom azt is.
Ma rakott kelkáposztát készítettem ebédre. Nagyon szeretjük mind a hárman. Maradt még egy adagocska, amire Bence le is csapott, mondván, meg van a vacsorája. Ma van a párom névnapja, s mivel megy éjszakára dolgozni, visz egy kis üdítőt és süteményt a kollégáknak. A citromos keksz már tegnap elkészült, finom eperlekvárral ragasztgattam össze a karikákat. A pogácsa pedig éppen a sütőben van.
Még hónap végéig tart a Pöttyös akció, ahol minden negyedik rudi nyer. Bencének ez be is jön, csak nem csodamasinákat, hanem termékeket nyer, általában minden harmadik negyedik csomagolással újabb rudihoz jut:-) Na ezt még betegen is megette, amikor már tudott nyelni.
Végre a tavasszal együtt jönnek majd a különböző zöldségek is. A kelkáposzta már új volt, bár tudom, hogy nem szabadföldi. De ma már nem tudtam ellenállni egy fej zsenge káposztának sem, amit tölteni fogok. És alig várom már az após kertjébe ültetett újhagymát, retket, a harsogó paradicsomokat, répákat, salátaleveleket:-)))

2 megjegyzés:

  1. Gyógyuljatok, párodnak boldog, szeretetteljes névnapot, neked meg nagy dicséret, finomat főztél, finomakat sütöttél, gyönyörű a gobelin, és "dizájnos" a farmeres telefontok! na, sikerült egyszuszra leírnom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon jó kis összegzés volt Vicuskám, köszönöm:-)))

      Törlés