Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2012. április 6., péntek

Mézes krémes 2.




A tészta lapok ugyanúgy készültek, mint a másik mézes krémes receptemnél. A különbség csupén a krémben van.
Hozzávalók:
6 dl tej
5 ek. búzadara
20 dkg margarin
25 dkg porcukor
baracklekvár
Elkészítés:
A tejben megfőzöm a búzadarát, és hagyom, hogy teljesen kihűljön. Közben a margarint kikeverem a porcukorral, és egy habverő segítségével simára dolgozom benne a tejbegrízt. Így töltöm: mézes lap-krém-mézes lap-baracklekvár-mézes lap-krém-mézes lap-csokibevonat


Nemrégiben a kezembe akadt egy megsárgult füzet, amelyben régi receptek voltak. Ott találtam ezt a tölteléket, ami nekem a grízes íze miatt jobban tetszett, mint a karácsonyra készített verzió. Kipróbáltam, s a maradék krémet elnyalogatva jelenthetem, szerintem az én családi receptfüzetemben ez fog továbböröklődni:-)Már alig várom, hogy a lapok a krémtől és lekvártól megpuhuljanak, és szeletelni lehessen ezt a süteményt.

3 megjegyzés:

  1. Én is, én is így szeretem!!!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. én is ilyen krémmel készítem, csak úgy töltöm meg a lapokat, hogy mindeniket előre savanykás lekvárral kenem meg, és a krémet erre rakom rá. És mifelénk nem ismeretes a csokimázas bevonás, a tetejére mi porcukrot teszünk. :)
    Áldott Ünnepet Nektek!
    Anna

    VálaszTörlés