2012. április 3., kedd

Sajtos-tejfölös rakott tészta




Hozzávalók:
30 dkg spagetti tészta
1 nagy pohár tejföl
1 db tojás
20 dkg sajt reszelve
ételízesítő
só, olaj
saláta fűszerkeverék (a fasírt receptnél leírtam mi van benne)(de éppen el is hagyható, vagy lehet helyettesíteni apróra vágott petrezselyemzölddel és metélőhagymával
Elkészítés:A tésztát sós-olajas vízben kifőzzük. Míg fő, addig egy tálkába a tejfölt, a tojást, ételízesítőt és a zöld fűszereket alaposan elkeverjük. A leszűrt tésztát nyakon öntjük ezzel a mártással, valamint a sajt felével. Jól összeforgatjuk egy fakanállal, majd egy tűzálló edénybe kanalazzuk. A tetejét megszórjuk a maradék sajttal, és forró sütőbe toljuk, annyi időre, míg a sajt ráolvad a tetejére.


Ma nálunk ebédel Bence egyik barátja is. Ám hiába főztem tegnap este nagyon finom sertés húsos-gombás-kukoricás ragut, abból csak a páromnak csomagoltam munkába ma ebédre, és én eszem meg a maradékot. Mivel Bence nem szereti a gombát, adott volt, hogy valami mást kell készítenem neki. S ha már két kamaszfiúnak kell ebédet csinálnom, akkor mi sem kézenfekvőbb, mint a kedvenc alapanyagaikat kicsit megbolondítva összehozni. Ebből született ez a recept:-)

2 megjegyzés:

  1. Ez tök szupi recept. Már nekem husundorom van néha, ez teljesen kiváltaná és igényeimet is kielégitené. El is mentettem a receptjét. Köszi.

    VálaszTörlés
  2. Igazán nincs mit:-)
    És engedd meg, hogy szeretettel köszöntselek az olvasóim között! Remélem találsz majd számodra érdekes receptet, bejegyzést nálam!

    VálaszTörlés