2012. május 6., vasárnap

....

Anyák napja van, s mivel nekem már hosszú évek óta nincs édesanyám (18 éve vesztettem el)ezért most kedvenc magyar írónőm, idézetével kezdem:
"Anyámnak nem gyújtottam gyertyát. A fényt nem lehet megvilágítani." /Szabó Magda/











Ám má11 éve rólam is szól ez a nap, hiszen magam is anyuka vagyok. Reggel az étkezőasztalon meglepetés várt rám:




Tegnap délután bográcsozni voltunk. Van egy kedves öreg barátunk, vele tartottuk meg így a névnapunkat. Végre felavattuk a késő ősszel vett új, 14 literes bográcsunkat. Vettünk egy adag csont nélküli csülköt, és azt főztük meg lecsós alapon, krumplival. Bence kérésére saslikot is csináltunk, na meg egy pár darab bepácolt csirkehúst is dobtunk aztán a tárcsára. Az idő nagyon nekünk kedvezett, nem volt kánikula, és az eső is csak akkor kezdett el szemetelni, amikor már bent a házban ettük a finomságokat. Az adagokat persze most sem találtuk el, de sebaj! Így ma délre is maradt egy adagnyi a bográcsosból, pár hús és egy nyársnyi saslik. Desszertnek kókuszgolyót készítettem.
A tegnapi főzéssel sem volt sok dolgom, Ricsi, Bence és a barátunk vígan átvállalták a tűz körüli tennivalókat.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése