2012. május 20., vasárnap

Friss káposztasaláta

Hozzávalók:
1/2 fej zsenge fejeskáposzta
1 fej lila hagyma
pici só
ecet
cukor
őrölt kömény
Elkészítés:
A káposztát nagyon vékony laskákra vágtam egy éles késsel, a hagymát pedig vékonyra gyalultam. Kicsit besóztam, hagytam így állni. Közben elkészítettem víz-cukor-ecet "közreműködésével" egy hagyományos salátalevet, megspékelve őrölt köménnyel. Vízből csak kevés kell, hiszen a besózott hagyma és káposzta is enged nedvességet. Ráöntöttem a zöldségekre a levet, kézzel jól összekevertem, és hagytam pihenni, hogy az ízek jól átjárhassák.


Előző esti salátázásunkból maradt egy fél fej káposzta, nem akartam, hogy tönkre menjen. Nagyon finom kis saláta kerekedett belőle! Nem csak az ebédre sütött töltött csirke mellé ettük, de maradt belőle az esti tojásos nokedlihez is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése