2012. május 19., szombat

Mindent bele saláta

Hozzávalók:
Igazándiból ezt a listát a fantázia és az ízlés, valamint az diktálja, hogy mi van otthon a zöldséges kosárban. Én ma este a következőket találtam:
1/2 fej új leveles káposzta
3 szál újhagyma
2 db nagyobb paradicsom
1 szál zsenge sárgarépa
1/2 kígyóuborka
3 db hónapos retek
leheletnyi oliva olaj
Elkészítés:
a káposztát nagyon vékony laskákra vágtam és egy tálba tettem. A paradicsomot kockáztam, a hagymát, uborkát és retket karikáztam, a sárgarépát pedig egy zöldséghámozóval vékony lapokra nyesegettem. Meglocsoltam egy gondolatnyi olíva olajjal, óvatosan átforgattam, és hagytam, hogy az ízek kicsit elkeveredjenek.



Nagyon szeretem a zöld salátát, azt, hogy most már kedvünkre "legelhetünk":-) A fiúk májkrémes kenyeret ettek a salátához vacsira, én próbáltam erős lenni, és csak a salátát kanalaztam be. Nagyon jól esett, Bencének és a drágámnak is ízlett, megígértem, hogy holnap összedobok még egy adagot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése