2012. június 25., hétfő

Mustáros sertéskaraj

 Hozzávalók:
6 szelet sertéskaraj
1-2 fej lila hagyma
2-3 gerezd fokhagyma
dijoni mustár
őrölt fekete bors
1/2-1 dl fehér száraz bor
olaj (én olivát használtam, de a sima is megfelel)
Elkészítés:
A húst kicsit kiklopfoljuk, de nem kell annyira, mint a rántott húshoz. A mustárból, borsból és zúzott fokhagymából olajjal egy kenhető, de nem túl folyós pácot készítünk, és ezzel bekenjük a karaj szeleteket. Jó, ha van idejük a hűtőben 1-2 órát pihenni. Aztán sütőtálba tesszük a húst, és rákarikázzuk a hagymát, majd alá öntjük a bort. Fóliával letakarjuk, és közepes lángú sütőbe toljuk. Egy jó fél óra elég neki a fólia alatt, aztán hagyjuk, hogy  a leve besűrűsödjön, a szeletek kicsit megpiruljanak.



Aránylag ritkán veszek karajt, mert nekem elég száraz hús, jobban szeretem a tarját sütni és rántani. Ám a férjem gyönyörű szeleteket vett a vétvégén a hentesnél, így ma ebből alkottam sültet a krumplipüré mellé. Be kell látnom, finoöm volt, érdemes kipróbálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése