Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2012. július 7., szombat

Meggyes -mákos


Hozzávalók:
25 dkg finomliszt
20 dkg cukor
2,5 dl tej
1 cs. sütőpor
1 db tojás
5 dkg darált mák
meggy
sütés után porcukor
Elkészítés:
A tojást és a cukrot habosra keverjük, majd hozzáöntjük a tejet, és beleszitáljuk a sütőporos lisztet. A darált mákot is a masszához adjuk. Egy kikent pitesütőbe kanalazzuk a tésztát, és a tetejét gazdagon megszórjuk a kimagozott és lisztbe forgatott meggyel. Előmelegített sütőben tűpróbáig sütjük, majd alaposan megszórjuk porcukorral és tálaljuk.



A tészta ugyanaz, mint a ribizlisnél volt, csak itt most csoki és ribizli helyett darált mákot és meggyet használtam. Szeretem ezt az alapreceptet, mert annyi képen lehet variálni. Gyors, olcsó és finom. Kell ennél több, ha megkíván az ember egy kis édességet?:-))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése