Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2012. augusztus 13., hétfő

Májgaluska levesbetétként


Hozzávalók:
10-15 dkg csirkemáj
1 db tojás
1/2 fej kicsi hagyma
vágott zöldpetrezselyem
ételízesítő
pici őrölt bors
1-2 kk. olaj a hagyma alá
és annyi rétesliszt, amennyit felvesz, hogy nokedli sűrűségű massza legyen
Elkészítés:
a májat vágódeszkán elkaparom, vagy robotgépben pépesítem. Nagyon apróra vagdalom hozzá és kevés olajon megfuttatom a hagymát, beleütöm a tojást, megszórom a vágott petrezselyemmel és ízlés szerint befűszerezem. Jól elkavarom, majd hozzáadagolom apródonként a lisztet. A forrásban lévő levesbe szaggatom, pár percig csendes lángon főzöm, majd elzárom alatta a gázt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése