Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2013. november 24., vasárnap

Csicsóka chips

Hozzávalók:
Néhány szép csicsóka
olaj a sütéshez
só és zöldfűszer keverék ízlés szerint
( na meg persze egy jó kis konyhai kefe :-))
Elkészítés:
A csicsókákat folyó víz alatt nagyon alaposan megsikáljuk a kefével. Letörölgetjük, aztán zöldséggyalun hajszál vékony szeletekre vágjuk. Egy konyharuhával vagy törlővel kicsit leitatjuk róla a nedvességet, és kis adagokban forró olajban ropogósra sütjük. Gyakorlatilag ugyanúgy járunk el, mintha rosejblit sütnénk. Utána papírtörlőre szedjük, majd megszórjuk sóval és ízlés szerint fűszerekkel. Lehet is enni :-)



Kaptam egy szatyornyi csicsókát, úgy hogy agyalhatok, mi minden készüljön belőle. Bence kérésére próbálkoztunk meg a chipszel, ami belátom, okos gondolat volt. A krumplinál édesebb ropogós szeletkéket öröm volt bekapkodni. Szerintem tepsiben is megsüthető, majd kipróbálom azt a verziót is, de most úgyis használatban volt az olajsütő, így ez lett a kézenfekvő megoldás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése