Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2013. november 10., vasárnap

Rántott hagymakarika

Hozzávalók:
hagyma
liszt
tojás
zsemlemorzsa

őrölt bors
olaj a sütéshez
Elkészítés:
A hagymafejeket megtisztítjuk, és kb. fél centi vastag karikákra vágjuk, majd minden karikát szétszedünk. A tojást felverjük egy kis sóval és őrölt borssal, majd jöhet a megszokott panírozás. Minden karikát lisztbe, tojásba és zsemlemorzsába forgatunk. Forró olajban pár perc alatt ropogósra sütjük. Érdemes egy papírtörlőre kiszedni, hogy a felesleges olajat leitathassuk róla.


Igazi csemege a rántott hagyma, s valahogy a panírozással és sütéssel el is veszti vadságát ez  a zöldség, amit lássuk be, legtöbben és legtöbbször a pörkölt alá apróra vágva használunk. Sokan azért ózkodnak az elkészítésétől, mert maceránsnak találják. Pedig nem egy ördöngős dolog. Van aki zacskóba teszi a panír hozzávalóit, és akkor csak a három zacsiban pakolássza a hagymakarikákat. Én azonban maradtam a hagyományos módszernél, és villával tettem egyik tányérból a másikba  a rántásra váró finomságot. Igazából csak egy baj van vele: nem mindig tud eleget készíteni belőle az ember :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése