2013. december 8., vasárnap

Rozmaringos mázas csirke

Hozzávalók:
3 db csirkecomb, forgójánál ketté vágva
2 gerezd fokhagyma
2 tk morzsolt rozmaring (friss még jobb ha van)
1-1,5 dl ketchup
2-3 ek. méz
1 ek. szójaszósz
1 ek. olaj
Elkészítés:
A fokhagymát megtisztítjuk, lereszeljük, és a rozmaringgal, ketchuppal, mézzel, őrölt borssal, szójaszósszal, olajjal sima öntetté keverjük. Egyenként beleforgatjuk a csirkecombokat, majd egy sütőtálba téve kb. 1 dl vizet öntünk alá, lefedjük fóliával, és a combok nagyságától függően 45-50 percig sütjük. Ezután a fóliát levesszük, kicsit feljebb vesszük a lángot, és hagyjuk a húst pirulni, ez idő alatt a megmaradt szószos szaft is szépen besűrűsödik.



Tegnap este megkérdeztem a fiúkat, mit ennének ma ebédre. Persze nem tudtak érdemileg válaszolni, így megint az én fantáziámra volt bízva a menü. aránylag hamar összeállt a fejemben a gondolat, ez lett belőle. Héjában megfőztem, majd olajsütőben átpirítottam a krumplit, amit kínáltam mellé. Bence minden falatot belemártogatott a húsról lecsöpögő szaftba úgy ette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése