Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2014. március 2., vasárnap

Gyors lekváros süti

 Hozzávalók:
25 dkg finomliszt
1 cs. sütőpor
20 dkg cukor
5 dkg darált dió vagy mandula (ha nincs, el is lehet hagyni)
1 db tojás
2,5 dl tej
Tölteléknek: lekvár ízlés szerint
Elkészítés:
A tojást egy tálba ütjük, hozzámérjük a tejet és a cukrot, habverővel kikeverjük, Utána fakanálra váltunk, és szép sorban mehet bele a sütőpor, a liszt
 és a darált dió. Egy tepsit vagy tortaformát kipapírozunk, és belekanalazzuk a masszát, Előmelegített sütőben közepes lángon kb. 20 percig (de egészen biztosra menve tűpróbáig) sütjük. Ha hűl pár percet, kiemeljük a formából, aljáról lehúzzuk a sütőpapírt. Amikor már éppen csak langyos, akkor kettévágjuk, és megtöltjük valami pikáns kis lekvárral. Porcukorral meghintve kínáljuk.




Talán el sem múlt volna ez a vasárnap, ha nem sütünk valamit. Nem akartam nagy dolgot, de ez a kis gyors kavart lekváros finomság még bőven bele fért. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése