Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2014. augusztus 24., vasárnap

Az én chilis babom

 Hozzávalók:
60 dkg sertéslapocka
2 dbz babkonzerv paradicsomszószban
2 dbz kukorica (vagy mint jelen esetben is, ennek megfelelő mennyiségű főtt kukorica)
2 nagy fej hagyma
1/2 csípős zöldpaprika apróra vágva
1 kk. őrölt bors
olaj
ételízesítő
Elkészítés:
A hagymát megtisztítjuk és szálasra vágjuk, hogy ne tűnjön el teljesen főzés után sem az ételben. Olajon megfuttatjuk, aztán hozzáadjuk az időközben hosszúkás csíkokra vágott húst. Fehéredésig kevergetjük, majd megszórjuk ételízesítővel, őrölt borssal, rászórjuk az apróra vagdalt paprikát, egy kevés vizet öntünk alá. Lefedjük és hagyjuk párolódni. Amikor már elég puha a hús, akkor hozzáadjuk a kibontott konzerveket. Ha esetleg nem paradicsomszószos a bab, akkor sincs semmi baj. leöblítjük róla  sós levet, és a két konzerv mellé kb. 3 dl sűrített paradicsomot öntünk még a lábosba. Mivel a bab és a kukorica már meg van főzve így nem kell sok idő a tűzön neki csak annyi, hogy minden jól átmelegedjen. Lehet is tálalni.



Eredetileg ezt az ételt bográcsban akartam elkészíteni, de sajna az idő közbe szólt. Ám ami késik nem múlik :-) De azért lábosban gázon megfőzve is nagyon finom volt, még akkor is, ha vörös bab helyett a drágám paradicsomszószos fehér babot vett hozzá. a lényeg, hogy ebédkor mindkét pasim kétszer szedett, s ennél több nekem nem is kell!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése