2015. február 18., szerda

Pudingos korongok

Hozzávalók:
25 dkg finomliszt
25 dkg margarin
10 dkg porcukor
2 cs. pudingpor
+ lekvár
Elkészítés:
Én a hozzávalókat pontosan megfeleztem, külön kis tálkába tettem. A margarint a mikróba kicsit megmelegítettem, hogy könnyebb legyen dolgozni vele. Az egyik adaghoz csokis, a másikhoz epres pudingport tettem. Könnyen, gyorsan összeállt a massza. Utána kis golyókat formáltam belőlük, amiket ellapítottam. Hogy szebbek legyenek, ezt nem a két tenyerem közt tettem, hanem a húsklopfoló két végével, így a minták is másmilyenek lettek rajtuk :-) sütőpapíros tepsire sorakoztatva 10 perc alatt készre sültek. Megvártam míg kihűlnek, aztán lekvárral összeragasztgattam a korongokat.




Ezer éve birtokomban van már ez a recept, korábban sima kapkodósnak már el is készítettem. Most azonban egyre többeknél láttam ismét felbukkanni, így kedvet kaptam én is a sütéshez. a műveletet megfejeltem egy kis lekvározással, így igazi kis teasüteményeket kaptam eredményül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése