2015. november 19., csütörtök

Kavart túrós

Hozzávalók:
50 dkg túró
30 dkg finomliszt
25 dkg cukor
1 cs. vaníliás cukor
1 db citrom reszelt héja és kicsavart leve
3 db tojás
1 cs. sütőpor
5 dkg csokidara
1 dl tej
1,5 dl olaj
csipet só
+ tetejére porcukor
Elkészítés:
Nagyon egyszerű és gyors folyamat. Egy tálba beleütjük a tojásokat, hozzáadjuk a cukrot, vaníliás cukrot, csipet sót, tejet és olajat, majd habosra keverjük. Mehet hozzá a citrom reszelt héja és leve, majd kanalanként a liszt és a sütőpor, végül beleforgatjuk a túrót és a csokidarát. Egy sütőpapírral bélelt tepsibe (nekem 25x35) kanalazzuk a masszát, és előmelegített sütőben közepesnél kicsit gyengébb lángon 30-35 perc alatt megsütjük. Hagyjuk kihűlni, majd felkockázzuk és tálaláskor megszórjuk porcukorral.



Az egyik kedvenc üzletemben tegnap nagyon akciósan vettem kétszer fél kiló  túrót. Bence kérésére ma az egyik adagból ezt a gyors  süteményt kavartam, sütöttem. A receptet valamikor régen itt a neten találtam, tehát nem az én fejemből pattant ki sajnos, de az eredeti helyét már nem tudom megmondani. De a lényegen ez mit sem változtat. A süti gyors és finom, felvehetitek bátran a kipróbálandók listájára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése