2016. január 31., vasárnap

Tallér

Hozzávalók:
50 dkg finomliszt
10 dkg zsír
1 db tojás
10 dkg reszelt sajt
2 kk. só
1 kk. őrölt köménymag
1/2 cs. sütőpor
1,75 dl tejföl (kis pohár)
Elkészítés:
Semmi más dolgunk nincs, mint a hozzávalókat egy tálba alaposan összedolgozzuk, majd apró golyókat formázzunk belőlük. Ezután lehet őket felmelegített tallérsütőben (nekem elektromos van) szépen megsütni. Az összeállításnál bevallom nem volt elegendő a nedves tartalom, így még egy pici zsírt csempésztem bele. Ebből a tésztamennyiségből 90 csinos kis sajtos tallért sütöttem.





Igen, már megint tallérok :-) Persze gondolom elvész majd a varázs, és a sütő bekerül a spájz polcára. De előtte még ki akartam próbálni egy zsíros tészta változatot is. Bejött, kíváncsi vagyok, holnap milyen lesz ropogósság ügyileg :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése