Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2017. március 24., péntek

Sztracsatella a mi konyhánkból

Hozzávalók:
1 liter tej
2 dl búzadara
1,5 dl cukor
2 dl Hulala tejszín
12,5 dkg margarin
5 dkg csokoládé
2 db tojás sárgája
babapiskóta
rumaroma
Elkészítés:
A tojásokat kettéválasztjuk, a fehérjére most nem lesz szükség. Kikeverjük a két tojássárgát a cukorral, majd a búzadarával együtt a tejbe öntjük, és állandóan kevergetve felfőzzük. Ha kicsit meghűl, akkor a darabokra vagdalt margarint beletesszük, hozzácsorgatjuk ízlés szerint a rumaromát, és alaposan kikeverjük. A tejszínt felverjük, és belereszeljük a csokoládét. Ez nem egyszerű művelet, aki gondolja, az késsel is apróra vagdalhatja.
A tál alját kirakjuk babapiskótával, rákanalazzuk a krém felét, majd óvatosan rásimítjuk a tejszínhab felét is. Újabb babapiskóta sor következik, tetején a maradék krémmel és tejszínhabbal. Jöhet a díszítés. Ide is tehetünk  reszelt csokit, vagy tortadarát.
Hűtőbe téve hagyjuk pár órát összeérni.



Nagyon finom édesség, könnyen elkészíthető. Az eredeti receptet több helyen láttam már feltűnni, így nem tudok forrást megnevezni. De én így készítettem el már többször, ahogy leírtam, nekünk nagyon bejött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése