2017. május 25., csütörtök

Töltött bundáskenyér

Felirat hozzáadása
Hozzávalók: (személyenként)
4 szelet toast kenyér
2 szelet sonka
2 szelet lapka sajt (vagy reszelt sajt)
2 db tojás
csipetnyi őrölt bors

olaj
Elkészítés:
A kenyerekből két szendvicset készítünk. Tehát az egyik szeletre rátesszük a sonkát, a sajtot, és a másikkal befedjük. Így két szendvicset kapunk. A tojást megszórjuk pici sóval, őrölt borssal és habosra keverjük. Odatesszük melegedni az olajat, s míg eléri a kellő hőfokot, az egyik szendvicset a tojásos tálkába tesszük, és villa segítségével alaposan betojásozzuk. Legjobb két villát használni.  Óvatosak legyünk, amikor a forró olajba belecsúsztatjuk. Várjunk 1-2 percet, s amikor már az oldalán látjuk, hogy színt kapott, óvatosan nyúljunk alá a az egyik villával, másikat érdemes a tetejére szorítani, és fordítsuk meg.  Papírkéztörlőre szedve itassuk le róla a felesleges olajat. Vágjuk ketté, hogy két háromszöget kapjunk. Ugyanez az eljárás a másik szendviccsel is.
Lehet tálalni. Teával, kakaóval, vagy egy pohár gyümölcslével finom vacsora vagy reggeli. Laktató, úgyhogy én inkább napkezdésnek ajánlom :-)


Bence sokat kutakodik a neten, gyakran nézeget főzős blogokat, videókat (kire ütött ez a gyerek? :-))
Már hetek ta mondogatta, milyen finom lehet így a bundáskenyér. Végre rászántam magam, s elkészítettem neki. Eredetileg ezt is Ő akarta megcsinálni, mint annyi mást is már, de végigfutott rajtam, hogy délelőtt takarítottam ki mindent...így letettem a horgolást, és inkább magam álltam a tűzhely mellé :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése