2011. december 30., péntek

.....


Alig több mint egy nap van hátra ebből az évből. Ilyenkor akarva, akaratlanul elgondolkodom, összegzem magamban, mi minden történt velünk ebben az esztendőben, s latolgatom, vajon mit hoz az új év. Egyet mindenképpen leszögezhetek: békességben és boldogságban teltek a napjaink. Egy-két kisebb betegséget leszámítva szerencsére az egészségi állapotunk is megfelelőnek mondható. Amióta beoltottak a tüdőgyulladás ellen is, azóta én sem vagyok annyira beteges még az asztmámmal együtt sem. Az anyagiakra sem lehet különösebb panaszom, hiszen mindig azt kérem a jó Istentől, annyit adjon, amennyi elég a mindennapokhoz nekünk. Zajlik körülöttünk rendesen az élet, büszkeségünk, Bence okot ad minden nap valami örömre, ha mással nem, hát azzal, hogy van nekünk!
De térjünk kicsit vissza a konyhába. Véget ért a karácsony, de ez nem jelenti azt, hogy kevesebbet kellene főznöm. Ma például ebédre finomfőzeléket készítettem Stefánia vagdalttal, vacsorára pedig hot-dogot ettünk. Megfőztem a holnapi ebédre szánt káposztás bablevest is, jó házi füstölt kolbászt karikáztam bele. A kocsonya már tegnap elkészült, ma délután pedig köményes pereceket és sajtos pogácsákat sütöttem. A holnapi vacsorához a hűtőben csücsül a malacoldalas, reggel bepácolom, aztán délután irány a sütő. Köretnek majonézes-lila hagymás krumplisalátát és lencsesalátát eszünk majd hozzá. Ha elkészülnek a salik, majd felteszem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése