Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2011. december 30., péntek

.....


Alig több mint egy nap van hátra ebből az évből. Ilyenkor akarva, akaratlanul elgondolkodom, összegzem magamban, mi minden történt velünk ebben az esztendőben, s latolgatom, vajon mit hoz az új év. Egyet mindenképpen leszögezhetek: békességben és boldogságban teltek a napjaink. Egy-két kisebb betegséget leszámítva szerencsére az egészségi állapotunk is megfelelőnek mondható. Amióta beoltottak a tüdőgyulladás ellen is, azóta én sem vagyok annyira beteges még az asztmámmal együtt sem. Az anyagiakra sem lehet különösebb panaszom, hiszen mindig azt kérem a jó Istentől, annyit adjon, amennyi elég a mindennapokhoz nekünk. Zajlik körülöttünk rendesen az élet, büszkeségünk, Bence okot ad minden nap valami örömre, ha mással nem, hát azzal, hogy van nekünk!
De térjünk kicsit vissza a konyhába. Véget ért a karácsony, de ez nem jelenti azt, hogy kevesebbet kellene főznöm. Ma például ebédre finomfőzeléket készítettem Stefánia vagdalttal, vacsorára pedig hot-dogot ettünk. Megfőztem a holnapi ebédre szánt káposztás bablevest is, jó házi füstölt kolbászt karikáztam bele. A kocsonya már tegnap elkészült, ma délután pedig köményes pereceket és sajtos pogácsákat sütöttem. A holnapi vacsorához a hűtőben csücsül a malacoldalas, reggel bepácolom, aztán délután irány a sütő. Köretnek majonézes-lila hagymás krumplisalátát és lencsesalátát eszünk majd hozzá. Ha elkészülnek a salik, majd felteszem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése