Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2011. december 3., szombat

Bögrés-mikrós süti


Hozzávalók:
4 ek. liszt
4 ek. cukor
1 db tojás
2 ek. kakaópor
3 ek. tej
3 ek. olaj
1 mk. sütőpor
Elkészítés:
Kell egy nagyobb mikrózható bögre indulásnak. Én egy fél literes jumbó bögrét használok. A hozzávalókat jól összekeverjük, és betesszük a mikróba, legnagyobb fokozaton 3 percre. Ha kész, nyakon öntjük egy kis lekvárral, vagy csak egy kis porcukrot szórunk rá, és máris lehet enni.



Jól jön ez a recept, amikor gyorsan vágyik az ember egy kis édességre:-) Vagy amikor a gyerek nyaggat, hogy úúúúgy enne valami finomat! Egyetlen hátránya, hogy nem lehet tartogatni, mert könnyen kiszárad. Az íze leginkább a kakaós piskótára emlékeztet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése