2012. január 25., szerda

....


Ahogy azt korábban sejtettem, Bence még a héten is itthon van. Az orrfolyása szinte teljesen megszűnt, de a köhögése még időnként meg van, szerencsére szakad fel neki. Nagyon bízom benne, hogy ez a pár nap már elég lesz a teljes gyógyuláshoz. Nem drákói szigorral, de most is olvasgatja a történelmet, éppen a Peloponnészoszi - félsziget kiejtésével küzd itt mellettem a fotelban ülve:-)
Ma lencse főzeléket ebédeltünk csibefasírttal. Délelőtt volt egy kis dolgom a városban, így mivel nem tudtam, mikor végzek, nem is vállalkoztam bonyolultabb menüre. Holnap viszont húslevest tervezek jó sok zöldséggel, Stefánia vagdaltat és Bencének krumplit, magunknak rizst. Pontosabban a párom menüje már be is van dobozolva, hiszen reggel dolgozni megy. Előtte azonban lefotóztam a gombás rizst és a Stefánia szeleteket, így meg tudom a látványt osztani:-) A leves csirke far-hátból és tarja csontból fő majd, és bőségesen kerül bele sárgarépa, gyökér, zeller, karalábé, és kelbimbó. A zellerért és a kelbimbóért rajongok újabban, Bence pedig igazán nagy mennyiségben pusztítja a sárgarépát, úgyhogy a holnapi ebéd garantált siker:-)
Talán délután egy kis pudinggal is megörvendeztetem majd a fiatalembert, de csak akkor, ha a trójai faló már sínen lesz:-))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése