2012. január 4., szerda

Melegszendvics2.


Hozzávalók:
20-25 dkg maradék felvágott
2-3 db keményre főzött tojás
1 kisebb fej lila hagyma
1 tk. mustár
2-3 ek. majonéz
2-3 ek. margarin
pici bors
Elkészítés:
A felvágottat, a tojásokat és a hagymát húsdarálón ledaráltam. A többi hozzávalóval krémesre kevertem, és már kentem is a toast kenyérszeletekre. Tetejüket megszórtam reszelt sajttal, és egy negyed óra múlva már haraptuk a forró és krémes szendvicseket.


Tegnap este már végképp nem tudtam, mi legyen a vacsora. De a férjem ment dolgozni, valamit mindenképpen ki kellett találnom. Volt a hűtőben többek között még virsli és három csomag felvágott, na meg egy nagyobb darab sajt. A virslit kilőttem, ahhoz nem nagy kedvet éreztem. Így jött a melegszendvicskrém gondolata, ami mindig bejön nálunk mindenkinek. Első körben odatettem főni a teavizet, mert az ilyen vacsorákhoz mindenképpen kijár egy bögre gyümölcstea is. Ezek a receptek persze nem olyanok, mint a szentírás, mindenki a maga ízlése szerint variálhatja. Csak egy ötlet, hátha este valaki tanácstalanul álldogál majd a hűtőszekrény előtt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése