Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2012. január 24., kedd

Vitaminsali


Hozzávalók:
50 dkg savanyú káposzta
1 nagyobb fej lila hagyma
2 gerezd fokhagyma
2 ek. olíva olaj
Elkészítés:
A káposztát lecsöpögtetem a levétől, és deszkán kicsit megvagdalom, hogy ne legyenek benne nagyon hosszú szálak. A lila hagymát félkarikákra, a fokhagymát pedig vékony szeletekre vágom. Egy tálba teszem őket, meglocsolom olíva olajjal, és jól összekeverem. Ízlés szerint meg lehet hinteni egy csipetnyi piros őrölt paprikával is. Érdemes kicsit állni hagyni, hogy az ízek kicsit összesimuljanak.


Téli napokon igazi vitaminbomba ez a saláta. A savanyú káposzta magas C-vitamin tartalmát jól kiegészíti a hagyma és a fokhagyma antibakteriális "tudása". Összességében tehát nem csak finomak ezek az ízek így együtt, de jó hatással is vannak a szervezetünkre. Egy szelet pirítós kenyér vagy melegszendvics mellé nem is tudok finomabbat elképzelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése