2012. július 13., péntek

Sajtkrémes-cukkinis tészta


Hozzávalók:
25 dkg szarvacska tészta (vagy bármilyen körettészta)
1 közepes cukkini
1 kis fej hagyma
2 rúg sajtkrém (2x10 dkg)
olíva olaj

őrölt bors
zöldfűszerek (én a Pennyben kapható üveges Saláta keveréket használtam hozzá, de bármilyen zöldfűszer lehet frissen vagy szárítva is)
Elkészítés:

A tésztát a szokásos módon kifőzöm, jól lecsepegtetem. A cukkinit megmosom, és közepes kockákra vagdalom, a megtisztított hagymát és fokhagymát pedig apróra vágom. Olíva olajat melegítek egy serpenyőbe, kicsit megpirítom benne a hagymát és a fokhagymát, majd rádobom a cukkinit is. Sózom, borsozom, és aranybarnára pirítom. Ha elkészült, megszórom a zöldfűszerekkel és a visszamaradt olajjal együtt a tésztára öntöm. Rányomom a két tubus sajtkrémet, átkavarom és lehet tányérokra szedni.


Ma gulyás leves volt az ebéd leves része, és nagyon nem tudtam már, mit kínáljak hozzá második fogásként. Persze mentő ötletet adott, hogy a zöldséges kosárban ott kandikált egy szép fényes és harsogóan zöld cukkini. Gyorsan összeállítottam gondolatban a tésztát, majd mindezt átültettem a valóságba is. Az eredmény finom lett, máskor is elkészítem:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése