Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2013. június 4., kedd

Eper shake

Hozzávalók: (kb. 3dl-hez)
8-10 szem szép érett apróbb eper
1 dl tejszín
1 dl tej
1 tk. méz
leheletnyi őrölt fahéj
Elkészítés:
Az eperszemeket megtisztítjuk, megmossuk, majd pürésítjük. Egy shakerba (vagy ha nincs, akkor egy fél literes műanyag palackba) beletesszük az eperpépet, a mézet, a fahéjat, a tejet és a tejszínt. Lezárjuk és alaposan összerázzuk. behűtjük, és már lehet is fogyasztani.





Nálunk igazándiból csak Bence szereti ezeket a tejes turmixokat, de neki ha csak tehetem, szívesen el is készítem. Ma még születésnapi köszöntés volt nálunk, s a citromos álom nevű édességet eperrel díszítettem fel. A maradék gyümölcsöt használtam ehhez az italhoz, ami pompás kiegészítője lesz a vacsorának. Ha házi tejet használunk, akkor azzal kiváltható a tejszín, hiszen az elég zsíros, főleg ha a forralt "fölét" is felhasználjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése