Üdvözöllek!

Örülök, hogy benéztél hozzám!
Most egy olyan blogba léptél, ahol egy egyszerű konyha mindennapi ételeit kínálom neked. Olyan leveseket, főételeket és desszerteket, melyeket könnyen elkészíthetsz a hétköznapokon, vagy ünnepi alkalmakkor egyaránt. Nem mestermunkák ezek, s bár a receptek zömét én találom ki, azért vannak köztük ellesett leírások is. De amit itt találsz, azt az ételt bátran elkészítheted, mert csak úgy kerülnek a blogomba, hogy én már megfőztem, megsütöttem, és természetesen lefotóztam őket. Mivel elég sok munkám fekszik a blog írásában, a receptek megalkotásában, fotózásában, arra kérlek, hogyha "viszel" tőlem valamit, és valahol megjeleníted, tüntesd fel, hogy ebből a blogból való. Köszönöm!!

Ha tetszik amit látsz nálam, akkor mielőbb visszavárlak!

2017. április 2., vasárnap

Kókuszos túrógolyó

Hozzávalók:
25 dkg túró
15 dkg kókuszreszelék+ még pár kanállal a forgatáshoz
20 dkg porcukor
1 ek. vaníliaaroma
1 db citrom reszelt héja
1 csapott ek. tejföl (nekem szükséges volt ahhoz, hogy összeálljon)
Elkészítés:
A hozzávalókat egy tálba mérjük, majd kézzel alaposan összedolgozzuk. Raffaello nagyságú golyókat formázunk belőlük, és kókuszreszelékbe forgatjuk.


Volt itthon túró, és valami gyorsan elkészíthető édességet kerestem így akadtam rá merre a receptre. Ott azt írja a szerző, hogy a golyókat akár olvasztott csokiba is lehet forgatni, de nekünk most így is tökéletesen megfelelt. Bencével azt tervezzük, húsvétra is megcsináljuk, csak akkor minden golyóba egy-egy szem mandulát rejtünk :-)

http://hankka.blogspot.hu/2016/04/turos-kokuszgolyo-szepytol.html?m=1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése