2014. szeptember 27., szombat

Virslipolip :-)

Hozzávalók:
virsli
nyers spagettitészta
1 tk. só
ketchup, majonéz
Elkészítés:
Egy lábosba vizet engedünk, és a sóval megszórva oda tesszük főni. Míg a víz gyöngyözni kezd, addig a virslit darabonként négy részre vágjuk, és minden darabot megtűzdelünk ketté tört spagetti tésztával. Amikor a víz forr, beletesszük a virslidarabokat, és hagyjuk, hogy addig főjenek, míg a spagetti meg nem puhul. Lecsöpögtetve tányérra szedjük, és ízlés szerint meglocsoljuk ketchuppal, majonézzel.




Bevallom, bármilyen egyszerű is a recept, nem az én fejemből pattant ki. Nem tudok azonban alkotót megnevezni, mert elég sok helyen olvastam erről az egyszerű és nagyszerű fogásról, mire rászántam magam, hogy én is elkészítsem. Eleinte attól tartottam, hogy a virsli szét fog teljesen főni, mire a tészta megpuhul. Szerencsére azonban a Lid-es virsli állta  a sarat és egyben maradt :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése