2016. október 9., vasárnap

Töltött csirkerolád

Hozzávalók:
7 db csirke felsőcombfilé
3-4 brokkolirózsa
2 db tojás
2-3 szelet csirkemellsonka
1 kis szelet piros színű paprika
csipetnyi só
frissen őrölt bors
csirke fűszersó
kevés olaj
Elkészítés:
Ha filézett a comb, akkor szerencsések vagyunk :-) Ha nem, akkor sincs nagy baj, hiszen egy vékony pengéjű késsel pillanatok alatt ki lehet venni a húsból a csontot. Nem kell kidobni, levesbe még belefőzhetjük. A brokkolirózsákat megpároljuk (mikróban 3 perc) és apróra vágjuk, csakúgy, mint a csirkemell sonkát és a paprikacsíkot. A két tojást felverjük kevés sóval és borssal, majd pár csepp olajat melegítünk és a szokásos módon rántottát sütünk, amibe félidőbe belekeverjük a brokkolit, paprikát és a sonkát. Ezután előkészítünk egy sütőtálat, azaz vékonyan kikenjük olajjal. A filéket egyenként kicsit kiveregetjük, de csak óvatosan. Aztán tölteléket kanalazunk rá, majd feltekerjük és a sütőtálba sorakoztatjuk a kis batyukat. Nem fér sok töltelék rájuk, de a végeredmény így is finom lesz. Megszórjuk a csirkecsomagok tetejét fűszersóval, megspricceljük kicsi olajjal, és mehetnek a sütőbe, ahol szép pirosra sütjük őket. Vigyázzunk azért, hogy ne száradjanak ki. Persze ezt megelőzhetjük úgy is, ha baconszeletekbe tekerjük a csirkét, de én most szándékosan nem akartam. Ha kihűlnek, akkor egy éles késsel kettévágjuk őket. Lehet tálalni.



Vasárnap van, és én tegnap este egy csirke felsőcomb csomagot vettem elő a fagyasztóból. Ma azonban reggel álltam a konyhában, és azon gondolkodtam, mit is kezdjek vele. Sültet már ettünk a héten, a rántottat nem kívántam. Így miután maradt pár szelet csirkemellsonka, és egy szeletke kápia paprika a reggeliből, gondoltam egy merészet, és megalkottam belőle ezt a roládot :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése