2018. június 9., szombat

Cukkinicsónak

Hozzávalók:
(az a mennyiség, amiből most én készítettem)
2 db kis csinos cukkini
4 szelet füstölt tarja
4 db koktél paradicsom
5 dkg reszelt sat
kakukkfű, oreganó
pár csepp extraszűz olivaolaj

Elkészítés:
A cukkiniket jól megmostam, megtöröltem, majd a végeiket levágtam. Hosszában elmeszettem őket, majd egy néhány cseppnyi olivával megfényesített jénai tálba tettem. Nagyon pici sót, majd kakukkfüvet és oregánót szórtam minden darabra. A tarjaszeleteket elfeleztem, és ráigazítottam a cukkinikre. Erre szórtam a reszelt sajtot, majd a felkarikázott paradicsomok következtek. Pár csepp olivaolajjal megcsepegtettem a csónakocskákat, és sütőbe téve aránylag kicsi lángon 20 percig sütöttem.


Nagyon kedvelt zöldség nálunk a cukkini. sokféle módon elkészítettem már. Ez a mai vrzió a magam kedvére sült, mert nem éreztem elég kecsegtetőnek a fiúknak főzött bolognai spagettit :-) Bevallom, nem bántam meg a döntést :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése