2015. november 15., vasárnap

Tojásos tepertőkrém

Hozzávalók:
kb. 20 dkg tepertő (nem az elegáns, hanem amolyan kis leszedegetett baromfiféle hájacskából sütött került most nálunk ebbe)
3 db keményre főtt tojás
1 ek. aprított medvehagyma
1 tekerésnyi frissen őrölt bors
 só ízlés szerint
5 dkg natúr sajtkrém
Elkészítés:
Ide nem tudok túl sok mindent írni. A turmixba belekanalaztam a hozzávalókat, és jó alaposan összedolgoztam. Kis tálkába szedve megformáztam, tálra borítottam, és ment a hűtőbe. Kiváló reggeli lesz belőle egy bögre forró gyümölcstea mellett.





Az úgy esett, hogy fogadott nagyikánk hozott fel nekünk egy tálka kis apró tepertőt, ami a hétvégi szárnyas feldolgozásból adódó zsírkisütésből származott. Régebben Bence nagy rajongója volt ezeknek a falatoknak, de a pasi kamasz, sportol, és oda figyel arra mit eszik. De nem akartam, hogy kárba vesszen a tepertő, és mivel három főtt tojás is lapult a hűtőben, így már csak a turmixot kellett bekapcsolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése