2019. február 23., szombat

Brokkolikrémes melegszendvics

Hozzávalók:
kb. 20-25 dkg brokkolirózsa (én fagyasztottat használok)
1 rúd tömlős sajtkrém (én a Lidl-es Gouda sajtot használtam)
5 dkg edami sajt
frissen őrölt bors ízlés szerint
só szintén ízlés szerint
fokhagymapor
Elkészítés:
A brokkolirózsákat kevés sós vízben megpároljuk, amolyan fogkeményre. Leöblítjük hideg vízzel, és beletesszük a turmixba. Hozzá nyomjuk a tömlős sajtot, belekockázzuk az edamit (persze lehet más fajta is), megszórjuk sóval, pici borssal és egy csipet fokhagyma granulátummal. Alaposan összedolgozzuk, és tálkába kanalazzuk.
Ezzel elkészült a krémünk, amit én félbevágott zsemlékre kentem egy-egy keményre főzött tojáskarikával díszítve, majd minden szendvics kapot fél szelet lapkasajtot. betoltam a sütőbe, és hagytam, hogy a sajtlapok szépen megolvadjanak. Mi almát ettünk mellé, nagyon finom volt!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése