2021. szeptember 16., csütörtök

Fokhagymakrém

Hozzávalók: 

(Egy ilyen kis apró üvegbe, amiben eredetileg ecetes torma volt. Csak a méret miatt írom) 

3 nagy fej fokhagyma

1 púpos teáskanál finom só

5 ek. olaj

Elkészítés: 

A fokhagymát gerezdekre szedjük, megtisztítjuk. Én a késes aprítót használtam a pépesítéshez, tehát abba dobáltam a "pucér" gerezdeket. Rászórtam a sót, hozzá kanalaztam az olajat. Utána már csak beindítottam, és hagytam, hogy a kések pépesre, krémesre dolgozzák az alapanyagokat. Utána átkanalaztam a tisztára mosott üvegbe, és rácsavartam a tetőt. Hűtőbe teszem, ott érdemes tárolni. 


Bármilyen mennyiségben elkészíthető, de célszerű ilyen aprócska üvegekbe tenni, hiszen nem használunk belőle nagy mennyiségeket egyszerre. 

A recept eredeti verziójáért köszönet az /http://aranytepsi.blogspot.com/-nak. 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése